Deel jouw ervaring!
Ik heb de laatste tijd erg veel last dat het scherm iedere keer weg valt in een soort zwarte stanby stand. Als ik dan kort de aan/uit knop aandruk gaat deze in de normale stanby stand en daarna nogmaals de knop dan kom ik bij de app/ of actie waar ik mee bezig was. Hebben meer mensen hier last van? En wat kan ik er tegen doen?
Mogelijk draai je sinds enige tijd een app die iets met de slaapstand / stand-by stand doet?
Workaround:
Ik heb de widget 'Screen Timeout' geinstalleerd. Daarmee kan ik togglen tussen 'Screen permanent On' en 'Screen Standby na xxx seconden'. Als ik iets aan het doen ben waarbij ik wil forceren dat de tablet aan blijft, tik ik op de toggle. De setting waartussen getoggeld word is te vinden onder: Settings - Display - Sleep.
Instellingen:
Settings - Developer Options - Stay awake (aangevinkt)
-- deze optie zorgt er voor dat als ik de tablet in de cradle zet, hij niet standby gaat, tenzij ik dat met power knop forceer.