Deel jouw ervaring!
Voor diegene die niet kunnen wachten totdat de ps store gaat werken in nederland hier een link naar een bestandje waarbij je wel toegang krijgt.
Wel even registreren met een nieuw te maken us account maar heel veel gamers hebben al een dubbel account.
download bestand daarna installeren en dan alles laten lopen via US , laatste stap in registratie overslaan (uitgebreide gegevens zoals creditcard,adres e.d.)
Er staan al een paar leuke games op die je gratis kunt downloaden zoals medieevil ,coolboarders enz.
https://rapidshare.com/files/4258512586/Account_Manager-130.apk check it now!:smileylaugh:
Message was edited by: beekie17
Message was edited by: beekie17
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat Sony een tablet introduceert in september en de PS games als belangrijke feature promoot terwijl we nu bijna 3 maanden later nog steeds niet weten wanneer deze functionaliteit beschikbaar komt.
Had ik net zo goed een Ipad of Galaxy kunnen kopen.
Beste beekie17,
Welkom op het Sony Forum.
Wat betreft je advies; het staat je natuurlijk vrij om adviezen zoals vermeld te geven.
Een ieder die daarvan gebruik maakt doet dat natuurlijk wel op eigen verantwoording.
Vanuit Sony kant wordt genoemde methode niet ondersteund.
Met vriendelijk groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
Ik wacht inderdaad liever even.
Snap van Sony kant dat ze hier wat moeite mee hebben maar men moet maar eens gaan nadenken over een gelijk waardige release in zowel jap|usa|euro want wij lopen altijd achter de feiten aan waarbij wij als consument in het eurogebied nog steeds geen gebruik kunnen maken van de ps store terwijl wel een tablet gelanceerd word die playstation certifeid is ,mede daardoor kocht ik deze tablet en geen ipad of galaxy zoals ook in een reactie word weergegeven en het duurt allemaal wel heel erg lang voordat we echt gebruik kunnen maken van deze dienst ,tot 2x toe word een nieuwe update aangeboden met de app van ps store maar wil men deze app activeren dan blijkt dit niet te kunnen ,waarmee sony volgens mij echt te voorbarig de illusie wekt dat de ps store online is voor de gebruikers van de tablet s.:smileyconfused:
geachte heer,
sony maakt hier wel reclame mee en u zegt niet waneer dit wel beschikbaar is,verder vindt ik het raar dat als ik 16 gigabyte koop dat er nog maar 9 beschikbaar is,ik ben erg blij met mijn tablet ,maar dit vind ik toch wel onder misleiding vallen .als u verteld dat android 5-6 gigabyte gebruikt , is wel eerlijker ,voor ons consumenten m.v.g
Het is inderdaad jammer dat android zoveel ruimte in beslag neemt, maar dat is bij alle tablets. Gelukkig wist ik dat al van andere mensen die een ipad hebben. Daarom heb ik de 32 gig gehaald zodat je nog een beetje ruimte heb.
Mischien is het verstandig een sdcard van 16gig te kopen is altijd nog goedkoper (18 euro) dan 100 euro voor de 32 gig versie
gedownload en geinstalleerd maar nu ? zie niks van een app staan .. wat moet je daarna doen .
Als het goed is kun je nu de app ps store aanklikken en krijg je een overzicht van games in de store