Deel jouw ervaring!
ik heb lang gewacht , alvorens een update naar ICS te wagen.
Omdat ik steeds een error 7 kreeg als ik het probeerde.
Vandaag maar een fabrieks reset gedaan.
Helaas met het zelfde resultaat. Versie 3.2.1 heb ik geen problemen mee.
Wie heeft er hiervoor een oplossing?
m.v.g. Ben
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het geheugen is momenteel voor 90% vrij.
Dus dat lijkt mij de oorzaak niet.
Ik zal contact opnemen met support.
Bedankt in ieder geval,
gtx Ben
Probeer wat meer ruimte in het interne geheugen vrij te maken
- verwijder wat films of muziek die je nu wel gezien/gehoord hebt (evt. een file manage app installeren)
Als je best een boel intern geheugen vrij hebt:
neem contact op met service dienst
http://www.sony.nl/support/nl/hub/SGPT1
ik weet niet precies wat error #7 is - zij mogelijk wel.