Deel jouw ervaring!
Leuk apparaat zo'n tablet.
Na een paar dagen proberen en instellen zijn dit mijn favoriete apps
Preinstalled:
Zelf geinstalleerd uit de Market:
Tools:
Media:
Internationaal content / zoeken :
Maps (preinstalled, met een update uit de market)
Google Earth (uit de market)
Facebook (nog geen echt mooie HD app van beschikbaar. de Phone-app werkt redelijk)
LinkedIn app - handig voor zakelijk gebruik
Nederlandse content:
Apps van: Nu.nl Buienradar Bright EHBO NS 9292ov Pro
Tenslotte, handig om te weten als je zelf op zoek gaat naar apps in de appstore:
Het besturingssysteem op de tablet is Android 3.1 / 3.2 'Honeycomb'
3.1 is voorgeinstalleerd, 3.2 krijg je 'over the air' vrijwel zodra je hem aanzet en je hem opgeladen hebt.
In de market zie je in de naam van de apps vaak 'HD'
en/of in de toelichting 3.x of 'Honeycomb' genoemd.
Oudere apps, bedoeld voor veel kleinere schermpjes van smartphones, hebben een vormgeving die op de tablet niet zo goed uitpakt. Ze werken meestal wel. Sommige apps, zoals het bekende 'Layar' dat augmented reality doet (informatie van het web combineren met je locatie en kijkrichting en over het beeld van je camera projecteren, bijvoorbeeld Funda prijzen van te koop staande huizen rondom je) doen het nog niet goed op de app: ze herkennen deze tablet nog niet en weten niet aan welke zijde van het scherm de camera zit en verdraaien de tekst 90-graden t.o.v. de camera. Apps die onderhouden worden zullen naar verwachting snel voor deze tablet geupdate worden.
Ik ben benieuwd welke apps andere gebruikers graag gebruiken.
Message was edited by: breedBenR
Message was edited by: breedBenR
Message was edited by: breedBenR
Dank je voor alle tips en ideën 😉
Ik hou wel van Firefox Beta met AdblockPlus en Phony extensions.
Ik denk ook dat onze tablet een prima "leesmiddel" is. Ik ben franstalig, zo gebruik ik Relay.com maar er zijn andere apps zoals Zinio.
Ik ben ook een gelukkige Slingbox eigenaar (maar ik heb maar een Slingbox Pro; niet-HD). Indien Slingbox Player Mobile een beetje duur is (24€), werkt het perfekt...
Om mijn attachments te kunnen openen, gebruik ik Documents to go (free); werkt ook wel.
PS: Sorry voor de fouten; Nederlands is niet mijn moedertaal 
.

ik ben ThinkFree Office aan het proberen, als alternatieve Office document viewer ipv Documents to go.
Ik heb ook UPNP nog toegevoegd aan de openingspost. Ook handig in combo met je slingbox denk ik!
Welke UPNP app heb jij gekozen? Ik heb UPNPlay geprobeerd maar het werkt niet op mijn netwerk... en mijn Bravia tv herkent (zonder probleem) mijn Serviio server van mijn pc (UPNP/DLNA server onder Win Xp).
Upnplay heb ik. Onder settings - media settings de vinkjes bij Local Media en Upnp media server aangezet.
ik vond mijn Freecom network storage center met Twonky Server meteen.
Kun je met filemanager hd wel je network share van je pc vinden? (als check of het aan Servioo of aan je netwerk/hub/router ligt)
layar versie 6.0 is uit en doet het mooi.
AndroidGemist is ook een leuke:
uitzending gemist van publieke omroep, rtl en sbs en meer allemaal bij elkaar.
Message was edited by: breedBenR
Message was edited by: breedBenR
Voor een ruime zender selectie is de app NLRadio vanuit de market aan te raden.:smileyhappy:
Een update...
- Uitzending Gemist van de publieke omroepen heeft nu een eigen App voor Android
- Orientation Control is een betaalde App (1,40 euro o.i.d.).
Met deze App kan je de tablet ook 'ondersteboven' in landscape gebruiken ("met de ronde kant op/in je buik") en kan je ieder spelletje in portrait naar keuze linksom of rechtsom in portrait spelen (de ronde kant in de handpalm van je favoriete hand).
- NavFree is een gratis offline-navigation app [je moet wel online zijn om kaarten te downloaden, maar daarna niet meer], met tamelijk complete dekking in Nederland / Europa.
Buienradar HD is geupdate. Buien over google maps gaat nu ook goed op het Sony scherm.
Met update 3.2.1 release2 is ook de Android Market geupdate.
Je kan er nu (weer) je commentaar en review op apps geven
Dit is ook een leuke app: http://www.youtube.com/watch?v=LbNl3J8HXw4, als je een pad als huisdier hebt.
Message was edited by: breedBenR
Message was edited by: breedBenR