annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DLNA problemen met mijn LG42E8500 TV

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Cobi-Tablet
Bezoeker

DLNA problemen met mijn LG42E8500 TV

Hallo,

Ik heb een LG42e8500 TV die DLNA ondersteund maar als ik via mijn Sony s tablet een foto er heen wil sturen via de optie doorsturen krijg ik de melding dat er geen apparaten beschikbaar zijn. DLNA staat autom. aan op mijn TV en kan ik ook streamen vanaf mijn LG NAS. Ook mijn Tablet ziet de NAS en andere werkstations in huis. Heb al met Sony gebeld maar die konden mij ook niet direct helpen. Ook LG geraadpleegd om te vragen of ik iets op mijn TV moest instellen "DLNA", maar dat hoefde niet omdat dit standaard aan stond.

Heeft iemand ervaring met het doorsturen van foto’s of filmpje via DLNA naar een LG TV. Volgens Sony moet het naar elke TV goed gaan die DLNA ondersteund

Vast bedankt

Cobi

Message was edited by: Cobi-Tablet

Message was edited by: Cobi-Tablet

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

'Doorsturen/Share' op de tablet is een functie uit het Android besturingssysteem waar apps gebruik van kunnen maken, zoals je email app (die laat doorsturen per email), je facebook app (doorsturen in de vorm van een postje op je wall), chat app, e-print app etc. etc.

Sommige DLNA server apps werken ook met 'doorsturen'. Een voorbeeld is 'Twonky Mobile' (betaalde app, de doorstuur optie heet dan 'Beam with Twonky').

Met andere apps, zoals Upnplay uit de Market, kan je ook foto's e.d. naar je TV beamen/throwen, over DLNA. De huidige versie van Upnplay biedt die optie NIET via doorsturen aan: je moet er de app zelf voor openen.

Ik heb bovenstaande apps met jpg's (in een playlist) getest vanaf mijn eigen tablet naar de DLNA tv en de bluray speler.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
breedBenR
Lid

'Doorsturen/Share' op de tablet is een functie uit het Android besturingssysteem waar apps gebruik van kunnen maken, zoals je email app (die laat doorsturen per email), je facebook app (doorsturen in de vorm van een postje op je wall), chat app, e-print app etc. etc.

Sommige DLNA server apps werken ook met 'doorsturen'. Een voorbeeld is 'Twonky Mobile' (betaalde app, de doorstuur optie heet dan 'Beam with Twonky').

Met andere apps, zoals Upnplay uit de Market, kan je ook foto's e.d. naar je TV beamen/throwen, over DLNA. De huidige versie van Upnplay biedt die optie NIET via doorsturen aan: je moet er de app zelf voor openen.

Ik heb bovenstaande apps met jpg's (in een playlist) getest vanaf mijn eigen tablet naar de DLNA tv en de bluray speler.

Cobi-Tablet
Bezoeker

Bedankt voor je Info.

Ik dacht dat de standaard geïnstalleerde Android app op de Sony tablet s al moest werken op alle TV's die DLNA ondersteunen, dat wordt ook door LG verkondigd.

http://youtu.be/hppdX1x3mOc

Gr

Henk