Deel jouw ervaring!
het valt me op dat de standaard web browser een vervelend probleem heeft. als ik in forum een reply geef en uiteindelijk de submit knop op de web pagina indruk dan wordt de boodschap zoals verwacht gedeeld. ga ik nu met de back knop van de browser terug naar de forum site dan wordt de submit weer hehaald met als gevolg twee keer hetzellfde antwoord. ook als ik verhuis naar een andere website als ik de terug knop gebruo, ko m ik uiteindelijk weer langs die oude submit pagina... met als gevolg dat ik een dag of wat later wederom hetzelfde antwoord geef.......
ik zal het straks ook even proberen met deze webpagina maar ben er vij zeker van dat het weer zal gebeuren. ik heb dit niet met andere browsers.
groete, nanoe
Ik vermoed dat dit van website tot website wisselend optreedt.
Een alternatief voor de back-button is de browser tab te sluiten, en een nieuwe te openen.
dat zou kunnen maar het blijft vreemd gedrag en andere browsers (Dolphin ) hebben ditprobleem niet. ik hoop dat icecream een beter kwaliteit broswer heeft.