Deel jouw ervaring!
Het is nu niet meer geloofwaardig .Het is 6mei en maar wachten op iets dat wanneer komt?
Sony noem nu is een datum!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vandaag contact opgenomen met Sony Productondersteuning (020-3469303). Mijn vraag naar de uitrol van ICS resulteerde in nog meer vraagtekens en daarom het nummer gekregen van Sony Verkoop (020-3469524) waar men mij mededeelde dat Android 4 deze maand in Europa wordt uitgerold.
Maya Wasserman (Sony medewerkster) deelt het volgende mee:
Maya Wasserman
Posted: 5/21/2012 11:30 am
Good news: we’ll be releasing the Android 4.0 update to all regions by the end of May. Thanks so much for your patience & support, Sony Tablet S owners!
Zie: http://blog.sony.com/icsforsonytablets/comment-page-3#comment-187689
Dus nogmaals (maximaal) 10 dagen wachten...
https://www.sony.nl/discussions/message/774877
Het verhaal van Hans Klis is mosterd na de maaltijd. De door hem genoemde verbeteringen etc. zijn reeds lang bekend bij de Sony Tablet S eigenaren. Deze discussie richt zich op het slecht communiceren van Sony in zake de uitrol van een nieuw operating system (ICS) welke op 27 april 2012 reeds is aangekondigd. Na voornoemde datum werd het ijzig stil met veel boze klanten tot gevolg.
Sony: Android 4.0 komt niet naar Xperia Play door instabiliteit: http://tweakers.net/nieuws/82187/sony-android-40-komt-niet-naar-xperia-play-door-instabiliteit.html Indien dit ook de Sony Tablets betreft dan zou Sony er verstandig aan doen om haar klanten in te lichten.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg maar vermoed dat Sony geen boodschap heeft aan haar klanten (en haar eigen aankondigingen) en ICS vooralsnog helemaal niet wordt uitgerold. Een gerenommeerd bedrijf als Sony onwaardig.
Waarom zou dit een verassing zijn? Heb ik al ruim een maand geleden voorspeld. Kom op Sony .... geef iedereen ongelijk en geef de release 31 mei. Ik geloof niet in sprookjes.
Vanmiddag is de upgrade naar ICS 4.03 (222,4 MB) voor Wifi + 3G online.
suc6
geweldig .... niet verwacht. Update geinstalleerd! Apparaat zit nu volledig op slot .... krijg hem niet meer open. Goed gedaan SONY!
ik ben over.
john: het unlock cirkeltje over het slotje schuiven... dan ben je denk ik binnen.