annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Professional Imaging 2020

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Professional Imaging 2020

Ze zijn er deze keer vroeg bij! En het scheelt nogal in de toegangs prijs bij vooruit bestellen.

Ik ga er zeker weer heen, het is voor mij op fotografie gebied een van de leukste en interessantste uitjes van het jaar.

voor meer info volg de link

PI Nijkerk 2020 

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Men buigt zich over alternatieve data... zie je ontvangen e-mail (als je al een e-ticket hebt).

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Gaat in 2020 niet meer door, zie ontvangen bericht

 

Beste bezoeker aan Professional Imaging,

 

Op 12 maart jl. hebben wij u geïnformeerd over Professional Imaging 2020 in relatie tot het COVID-19-virus. Gelet op de overheidsmaatregelen op dat moment werden wij gedwongen om het event, dat gehouden zou worden op 28 t/m 30 maart a.s., te cancelen.

Afgelopen week hebben wij aan de hand van een enquête onder de exposanten geprobeerd om het event naar 5 t/m 7 september a.s. te verplaatsen.

 

Het resultaat:

Wij hebben moeten vaststellen dat ruim 64% van de exposanten niet akkoord gaat met genoemde alternatieve datum. Hierdoor is vast komen te staan dat er geen mogelijkheid is om dit jaar een representatief P.I. Event te kunnen houden, dit betekent dat Professional Imaging 2020 dan ook komt te vervallen.

Als organisatie richten wij onze aandacht nu op het event in 2021, met als data 27 t/m 29 maart.

U zult begrijpen dat dit voor de organisatie een moeilijk en kostbaar besluit is geweest.

Wat betekent dit besluit voor u?

Als u een dagticket of passe-partout heeft gekocht voor P.I. 2020 zijn er 2 mogelijkheden:

 

A. Uw ticket wordt automatisch kosteloos omgezet naar een nieuw ticket voor P.I. 2021.

 

B. Wenst u dat wij uw aanschafprijs restitueren? Dan kunt u dat t/m 31 maart via 

deze link aangeven en dan maken wij het geld aan u over.

 

Als u akkoord gaat met voorstel A dan hoeft u niet te reageren, u ontvangt in februari 2021 automatisch uw nieuwe ticket.

Het spreekt voor zich dat wij erg geholpen zouden zijn wanneer u akkoord gaat met voorstel A.

 

Wij danken u voor het in ons gestelde vertrouwen en hopen u gezond en wel te ontmoeten op

27, 28 of 29 maart 2021 tijdens Professional Imaging 2021.

 

Blijf gezond!

Namens het gehele team verblijven wij,

 

Met vriendelijke groet,

 

Organisatie Professional Imaging

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Ik wacht rustig een jaar.... volgend jaar nieuwe kansen 😉

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek