annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

De polssteun laat los

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rodalmu
Bezoeker

De polssteun laat los

Goedendag,

Een tijdje geleden alweer is de polssteun op mijn VAIO VPCF11C5E los gekomen in de linker onderhoek. Lijkt wel of die er niet in past :smileyconfused:. Inmiddels vind ik het toch wel irritant worden dat ik er tegenaan zit.

De vraag is, als ik dit laat herstellen, hoe lang ben ik dan mijn laptop kwijt? Wat is de procedure om dit te laten herstellen?

Bedankt.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
Bram.Trappeniers
Bezoeker

Laatst nog laptop binnengebracht voor problemen.

Geen grote problemen (BIOS updaten, ventilator vervangen).

Maar na minder dan een week had ik mijn laptop terug.

Prima service van Sony!

Enig nadeel is het feit dat ze met UPS werken voor ophalen en terugbrengen van laptop.

En die werken enkel tussen 9u en 17u, dus als je moet zien dat er iemand thuis is op beide dagen.

Groeten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_BE.title
Bram.Trappeniers
Bezoeker

Laatst nog laptop binnengebracht voor problemen.

Geen grote problemen (BIOS updaten, ventilator vervangen).

Maar na minder dan een week had ik mijn laptop terug.

Prima service van Sony!

Enig nadeel is het feit dat ze met UPS werken voor ophalen en terugbrengen van laptop.

En die werken enkel tussen 9u en 17u, dus als je moet zien dat er iemand thuis is op beide dagen.

Groeten

rodalmu
Bezoeker

Hey Bram,

Bedankt voor je antwoord. Ik was al bang dat ik hem een tijdje kwijt zou zijn. Probleem is dat het mijn primaire werkstation is. Ben bang dat ik er aan moet geloven.

Backup van de HDD zal ook wel aan te raden zijn denk ik. Ga me maar eens goed voorbereiden.

jtedejon
Bezoeker

Dag rodalmu,

Ik zou even bellen met de helpdesk van Sony, 0203469303

Gr, Jan

rodalmu
Bezoeker

Hallo Jan,

Bedankt voor het telefoonnummer. Ik heb ze gebeld en heb nu een dossiernummer en de fotos naar ze gestuurd. Ik wacht het af :slight_smile:

rodalmu
Bezoeker

Even een update:

Sony heeft teruggebeld dat het een bekend probleem is en nog steeds in onderzoek. De laptop kan nu wel gerepareerd worden maar probleem kan weer optreden of wachten tot de oorzaak gevonden is en dan laten repararen. Nou ik kies voor het laatste.

Nu afwachten tot Sony wat vind :wink: