Deel jouw ervaring!
ik heb een dsc-w50 en als ik die aanzet krijg ik alleen toegang in beeld en de lens gaat een paar keer in en der uit en dan zegt ie sluit af en zet weer aan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Vossie34,
U kunt het beste contact op nemen met het onderstaande service partner van Sony;
Almere - FRS Europe | |
---|---|
Ondersteunde producten | mp3-spelers en personal audio, Digitale camera's, fotolijsten en printers, α digitale spiegelreflexcamera's, Camcorder, Televisie, Projectors, Home Video, Thuisbioscoop en Hi-Fi, Autoradio, Navigatie, eBook Reader, Konica Minolta |
Adres | Draaibrugweg 2 1332 AC Almere |
Website | www.frsbenelux.nl |
Vast telefoon nummer | 036-5388853 |
Faxnummer | 036-5388880 |
E-mail / e-support | info@frsbenelux.nl |
Meer Informatie | Tevens geautoriseerd voor Sony Thuisservice |
Dit is software matig niet op te lossen.
Greetz Ghost
Beste Vossie34,
U kunt het beste contact op nemen met het onderstaande service partner van Sony;
Almere - FRS Europe | |
---|---|
Ondersteunde producten | mp3-spelers en personal audio, Digitale camera's, fotolijsten en printers, α digitale spiegelreflexcamera's, Camcorder, Televisie, Projectors, Home Video, Thuisbioscoop en Hi-Fi, Autoradio, Navigatie, eBook Reader, Konica Minolta |
Adres | Draaibrugweg 2 1332 AC Almere |
Website | www.frsbenelux.nl |
Vast telefoon nummer | 036-5388853 |
Faxnummer | 036-5388880 |
E-mail / e-support | info@frsbenelux.nl |
Meer Informatie | Tevens geautoriseerd voor Sony Thuisservice |
Dit is software matig niet op te lossen.
Greetz Ghost
Hallo Vossie34,
Hoe is dit afgelopen? Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn W80! Is reparatie nog mogelijk voor een redelijke prijs?
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn toestel dsc-w55. Ik hoop dat hij voor een redelijke prijj te repareren is. Het is kennelijk een zwakke plek van het toestel. Wat is de reden dat hij plotseling kapot gaat? Kan een sony kenner of iemand van de support een antwoord hierop geven?
Beste ngonul, heb jij al een oplossing gevonden? Of maar gewoon een andere kopen?
Heb bericht gehad van Sony. Moet de camera opsturen voor evt. reparatie....
Camera doet het weer! Ik heb denk ik wel geluk gehad..... Heb hem vlak op mijn hand gelegd en met mijn andere hand, met beleid, op de achterkant geslagen. Menu liep weer door en ik kon weer foto's nemen. Alles werkt weer correct! Ben er blij mee! Maar ja, wat het nu geweest is?