- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A200 czy A350 dla początkującego fotografa?
Witam serdecznie. Zastanawiam się nad zakupem alfy. Mój problem polega na tym, iż nie mogę się zdecydować, który model będzie dla mnie lepszy. W grę wchodzi 200 i 350. Ogólnie jestem amatorem jeżeli chodzi o fotografię. To będzie moja pierwsza lustrzanka. Jutro wybieram się do centrum sony. Oczywiście bardzo szybko się uczę. W przeszłości korzystałem jedynie ze zwykłych kompaktów. Pomóżcie bardzo proszę!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
nie jestem wrażliwy tylko ciekawy http://klubkm.pl/forum/images/smilies/sorry.gif
jeszcze nie widziałem bezpośredniego porównania w tych samych warunkach (choć to jest najbliżej tego) a bardzo chciałbym takie porównanie zrobić. W RAWach zacząłem robić miesiąc po kupnie lustrzanki, w JPGach przestałem robić jakieś pół roku później. Najczęstsze moje ISO to 100 i jakość przy ISO 100 uważam za..... akceptowalną http://klubkm.pl/forum/images/smilies/hihi.gif
A ciekawy jestem tylko czy matryca w A350 to tylko skomprymowana matryca A12300 w identycznej technologii, czy coś się posunęli do przodu. Tylko tyle i aż tyle
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
Podobnie jak gnembon chciał bym zobaczyć takie porównanie a300 vs. a350. Ponieważ stoję właśnie przed tym dylematem którą wybrać:)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
ja nie rozumiem jaki jest sens zakupu 350tki....
zastanawiając się między 300/350, wybór jest oczywisty :300tka...
no chyba, że ktoś ma bdobre szkła i mu potrzeba tych 4Mpix więcej
FF. 14mm. 35mm. 50mm. 85mm. 135mm. 500mm. 70-210
thank god i'm a photographer
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
za krisem
kris napisał(a):