annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Playmemories Camera apps

profile.country.NL.title
Chromograaf
Ontdekker

Playmemories Camera apps

Ik ondervind problemen bij de aanschaf van een App voor mijn A7R2. Ik kom niet verder dan de pagina waar je gaat betalen. Saldo via de portemonnee en Paypall zijn in orde. Eerder aangeschafte apps staan gewoon in mijn "My apps". Maar er gebeurt niets. Gratis apps downloaden en installeren lukt wel.

Support gezocht. Sony Support verwijst mij naar Playstation Support. En Playstation support weet van niets tenzij het om een Playstation gaat. Klinkt wel logisch natuurlijk. Zowel de website als de telefoon geprobeerd. Zonder succes. Het lijkt er op dat het betalingssysteem onder beheer valt van Playstation.

Heeft iemand van jullie hier een oplossing voor?

 

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
HCNa6000
Ontdekker

Heel raar. Ik heb de download kunnen voltooien met Safari (OS Big Sur). 

 

Wat een tijdverspilling voor jullie.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Het punt waar het om draait is dat het in sommige gevallen zinvol is om het eens met een andere browser of met andere browser instellingen te proberen.

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Sony is de ondersteuningen voor aantal browsers (versies) gestopt. Check ook of je browser en besturingsysteem ondersteund wordt. 

https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/

 

Recentelijk contact gehad met Sony Imaging Pro Support en die gaven aan dat er gewerkt wordt aan een oplossing. En men status bij houdt op bovenstaande link. Gezien nieuwe camera’s geen gebruik meer maken van apps. Wist men mij niet te vertellen hoelang (betaalde) apps beschikbaar blijven en er staan zover bekend geen updates/verbeteringen gepland voor bestaande apps. 

 

Persoonlijk zou ik geen apps meer aanschaffen. Gezien support op deze apps niet gegarandeerd is en men niet kan aangeven tot wanneer support blijft. Dit komt mede dat oudere camera’s nog ondersteuning hebben voor apps. En nieuwe camera niet meer…. 

 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Chromograaf
Ontdekker

Succes! Andere pc geprobeerd. Via aangesloten camera op de pc. Netwerk en antivirus software was gelijk. Betaling via de portemonnee van Playstation. Mogelijk dat mijn pc toch een bug of blokkering kent. 

De aanhouder wint. Bedankt voor het meedenken allemaal.

 

profile.country.NL.title
berg1950
Ontdekker

als digibeet en er echt geen verstand van heb ik weken lang geprobeerd om wat Apps' er op te zetten.

het invoeren via de camera is al een zware beproeving,

ben geen enkele buitenlandse taal machtig.
heb veel plezier van mijn a6300 en had graag nog wat app' er opgezet.
velen malen proberen in te loggen en schoonzoon benaderen om AUB te helpen,
zwaar gefrustreerde schoonzoon onterecht kwalijk genomen dat ie schoonvader niet kon helpen.
teleurgesteld door communicatie van Sony maar blij dat ik deze site weer heb gevonden en mijn schoonzoon me excuses kan maken.
mijn dank hier voor.