annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Instelling productfotografie

profile.country.NL.title
MariskaKarstel
Nieuw

Instelling productfotografie

Goedemorgen allemaal!

Ik zou graag wat productfotografie willen doen echter nu heb ik (ik denk een instelling) gewijzigd waardoor ik na het schieten van een foto, zwart beeld krijg wanneer ik op “play” druk. Dus ik zie de foto die ik gemaakt heb nergens terug.

Ik zoek en verander allerlei instellingen om uit te vinden wat ik nou precies gedaan heb om dit te veroorzaken maar ik kom er niet uit. Kan 1 van jullie mij toevallig helpen?

liveview staat aan. 

 

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Noa_Sony
Lid

Beste @MariskaKarstel,

 

Welkom op het Sony forum!

 

Wellicht heeft één van onze experts een tip voor je. Zo niet, dan zal ik het tevens intern voor je navragen. 

 

Groeten,

 

Noa

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Om welke camera gaat het?

 

* Wat gebeurd er als je op de “DISP” button drukt. Wat zie je dan? 

 

* Als je de foto’s die je gemaakt hebt bekijkt op de computer. Zijn deze dan ook zwart? 

Via SD kaartlezer

 

Het is op afstand altijd lastig beoordelen welke instellingen je veranderd hebt en met oplossing te komen. Wat vaak ook wil helpen is een reset van de camera 😉

 

Instellingen voor product fotografie kan men je helaas niet zo  123 geven. Dit is heel erg afhankelijk van resultaat wat je wenst te bereiken en overige omstandigheden, Bijvoorbeeld licht. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik zou de camera resetten zoals Instaphoto al voorstelt,dan werkt alles weer zoals het was en kan je rustig opnieuw experimenteren met de instellingen.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi @MariskaKarstel 
Het eerste dat mij te binnen schiet is dat als je met productfotografie bezig bent je misschien met flitslicht aan het werk bent? En dus de live-view hebt uitgezet? Dan kan het zijn dat je beeld door de zoeker prima is maar je foto onderbelicht. Maar wie weet zit ik er helemaal naast. 

Heb je het probleem op kunnen lossen? 

profile.country.NL.title
JRHalpha
Lid

Hoi @MariskaKarstel 

Je zou haast veronderstellen, dat als het geen van de andere suggesties betreft, er geen geheugenkaart in de camera zit. Ik hoop dat jouw probleem inmiddels is opgelost.