annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Imaging Edge Mobile.

OPGELOST
profile.country.NL.title
lescatalpas
Bijdrager

Imaging Edge Mobile.

Vraagje voor Sony: Waarom kan je in de nieuwste versie van Imaging Edge Mobile (versie 7.5.1)  nog steeds niet focussen op afstand met een A7R3?  Zonder te kunnen focussen is de app nutteloos.  Ik klaag hier al een paar jaar over en bij iedere update hoop ik dat het focussen mogelijk gemaakt is, maar nee, weer niet. 

12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
lescatalpas
Bijdrager

Ik begrijp nu dat u een wat oudere camera hebt die playmemories en smart control nog wel ondersteunt. Ik heb nu een A7R3 waar dit, merkwaardig genoeg,  niet mee kan. Mijn eerste mirrorless was een A7II en daar kon dat inderdaad mee zoals u beschrijft. Maar de nieuwere cameras werken niet meer met playmemories en smart control. 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

@lescatalpas Het is inderdaad heel jammer.


@Strampke Alles na generatie II van de A7 serie maakt geen gebruik meer van de Playmemories apps. Gek genoeg kon je dus bijvoorbeeld met een Nex camera well focussen met de app maar met een veel nieuwere camera niet. Ook dat heeft weer te maken met de verschillen in besturingssyteem/programmering. Je kunt op de genoemde a7r3 dus geen playmemories remote app installeren.

profile.country.NL.title
Strampke
Expert

Ik zie het nu ook.

Inderdaad M3 staat er niet tussen.

Capture.JPG