annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

A1

profile.country.BE.title
koningPeter
Nieuw

A1

Beste: Ik zou graag in de studio mijn sony A1 rechtstreeks willen verbinden met mijn laptop om iemand te laten meekijken en direct op fouten kunnen reageren , de uitleg via de site van sony is voor mij (ben geen computerman) echt niet te volgen, alvast bedankt voor een duidelijk uitleg, gr Peter

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Beste Peter,

 

met welk programma wil je verbinden? Draadloos of via een kabel?

 

Zelf gebruik ik soms Imaging Edge van Sony en als computerleek is het mij ook gelukt.

 

Als docent vraag ik altijd: Alles ga ik niet uitleggen, maar vertel me eerst waar je vast loopt.

 

 

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hoi @koningPeter 

 

Als je tethered wil gaan werken moet de verbinding met smartphone op 'uit'  staan. (32/54 in het menu - nr 1 in het groene 'wereldbol' menu item)

Bij nr 2 in datzelfde menu (33/51) zet je de pc remote functie op 'aan' en als je een usb kabel gebruikt moet daar ook de verbinding op usb staan als je daar naar beneden gaat kun je nog kiezen of je alleen op je computer of op computer en geheugenkaart op wil slaan.

 

Als je een geschikte (usb-c) kabel gebruikt om de computer en camera te verbinden zou het eigenlijk verder vanzelf moeten gaan. Als je imaging edge desktop Remote aan hebt staan en je verbindt de twee met elkaar hoef je verder niks in te stellen.

 

Succes!

Antonette