Deel jouw ervaring!
Hallo,
zoals in de titel vermeldt staat reageert het scherm van mijn Sony Tablet S niet. Bij het opstarten maak ik gebruik van een patroon wachtwoord, daar het scherm niet reageert kan ik hem dus niet unlocken nog gebruiken. Ik heb hem al meerdere malen opnieuw opgestart (geforceerd dmv het ingedrukt houden van de aan/uitknop), de accu leeg laten lopen in de hoop dat dat zou helpen en verscheidene malen gereset. Allen zonder resultaat.
Is er toch nog een manier om hem aan te krijgen, of is hem laten repareren de enige optie?
Mvg,
Jxyt19
welkom,
Het reset knopje al gevonden naast/onder volume -?
Wat je ook kan proberen:
Tablet uitschakelen - resetknopje ingedrukt houden - tablet opstarten en reset ingedrukt houden.
suc6
Hartelijk dank voor het antwoord, helaas heeft dit niet geholpen. Het scherm gaat wel aan (was hiervoor ook al het geval, wellicht was ik daar niet duidelijk genoeg in), maar hij pakt de aanraking van mn vinger nog steeds niet, dat is het probleem.
Weet u daar wellicht nog wat op?
Ik zou hem onder garantie ter reparatie aanbieden.
Het lijkt er op dat je aanraak-scherm niet meer werkt.