Deel jouw ervaring!
Beste forum bezoeker,
Welkom op het Sony Forum.
Op de IFA in Berlijn hebben wij onze Tablets geintroduceerd.
Zie de informatie op onze websites,
voor NL : http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
voor BE(nl): http://www.sony.nl/hub/sony-tablet
Bekijk ook eens de HowTo - Tips & Tricks movies (engels talig): http://www.sony.co.uk/discussions/community/en/community/ifa/tablet
Wij zijn benieuwd naar uw mening; wat vindt u er van?
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste Hans,
als Sony fanaat kon de s natuurlijk niet blijven liggen in de winkel.
Vind het een leuk apparaat en kan niet wachten op het moment dat de huurshop voor films en muziek werkt!
Ik heb ook maar meteen de nieuwste Sony 3D led (400hz uiteraard) erbij aangeschaft en samen werken ze echt perfect!
Ik vond de orginele beschermhoes ook erg prijzig en heb dus maar voor hetzelfde geld 1 op maat laten maken naar mijn behoeften!
Ik heb echter 2 min punten te noemen van de s,
- oplaadtijd is echt lang
- geen versterker bediening te vinden bij de sectie Remote Control
Voor de rest blijf ik elke dag nog ontdekken (heb em vandaag 2 weken).
Groet
Beste verslaafde,
Voor de versterker in de remote app dien je AV receiver te kiezen.
Succes
Beste Forum bezoekers,
Bedankt voor jullie vele reacties op mijn bericht.
Ik zie veel positieve reacties en reacties met bemerkingen.
En ik zie dat ervaringen uitgewisseld worden.
Zijn er specifieke vragen, dan kunt u er ook een aparte topic van maken.
Dan kunnen andere gebruikers en/of experts reageren.
Met vriendelijke groet,
Hans_Klis
Sony medewerker
Goede middag Hans,
Ik ben nu een week aan het stoeien met mijn nieuwe tablet en ben nu eindelijk zover dat ik goed kan skype en
boeken lezen op de tablet.(dank zij een gedownloade app van 3e).
Suggestie voor de ondersteuning:
Meer uitgebreide handleiding voor de instellingen, en waar deze te vinden zijn. Tevens uw FAQ aanvullen met uw terzake doende info.
Dit zal voor velen denk ik zo een goede hulp zijn.
mvr. grt ARo
Ik heb de 3G model al 2 weken .... ik probeer al 2 weken opslag ruimte te crearen door de overbodige Playstation spelletjes te verwijderen ( altijd mijn eerste handeling bij het aankopen van een nieuw PC of GSM). Neit dus!! .... op de tablet zijn ze onverwijderbaar systeem files. Daar gaat de helft van je opslag met iets dat ik nooit zal gebruiken. Om het zachtjes uit te drukken 'ik voel me genaaid'! Graag een oplossing .... anders wordt het verkopen op Marktplaats en toch Samsung Galaxy aanschaffen.
Beste Hans,
Ik heb de Sony tablet S eergisteren thuis ontvangen, inclusief de craddle. Ik vind dat het apparaat er mooi uitziet en handig met de craddle. De nieuwste versie van Android was snel geinstalleerd. Ik moet alleen nog even gaan wennen aan het gebruik. Kan nog niet alles vinden. Ik was op zoek naar een eenvoudige handleiding (Ja, ik ben er zo een die eerst nog een handleiding wil lezen, een uitstervende soort, maar toch handig in sommige gevallen)
Bij het zoeken naar die handleiding kwam ik deze site tegen en hoop in de toekomst meer tips te ontvangen.
Helaas kan ik de tablet nog niet echt gaan gebruiken want ik krijg hem officieel pas 7 januari op mijn verjaardag.
Zodra ik meer weet en ervaring heb laat ik het weten.
Tot nu toe in ieder geval positief.
Vriendelijek groet Willem.
De sony tablet s, al enkele maanden in bezit, in het begin enthousiast, nu al een periode grote spijt van deze aankoop .
Samen met mijn vriendin toen in de winkel gekeken naar een Tablet , het werd de sony voor mij en de samsung was voor mijn vriendin , ik heb ze gecontroleerd , beide waren op het 1e idee prima, maar het ontwerp en de extra mogelijkheden van de sony hebben er voor gezorgd dat ik de sony niet geruild heb, inmiddels veel spijt van, een samsung tablet was toch een betere keus geweest , spijtig .
De playstation store nog steeds niet beschikbaar, iets wat je sony zeer kwalijk mag nemen . Berichten over wanneer het eindelijk geregeld wordt en correct gaat functioneren zijn waardeloos , spijtig .
Zojuist weer een update , weer geen sony playstation store oid. Overigens merk ik dat de tablet steeds trager wordt , mogelijk door de update van vandaag? Dit merk ik metname bij het typen.
Een ander probleem , ik wil digitaal kunnen tekenen, het scherm van de sony tablet reageert waardeloos op een stylus. Onderzoek maakt mij niet duidelijk of ik een specifieke stylus nodig heb, de enigste berichten die ik vind zijn bevestigende berichten over de slechte werking . Misschien kunt u mij vertellen hoe ik wel correct gebruik kan maken van een stylus waar het scherm goed op reageert , een speciale stylus? welke?
De stylus die hier niet op werkt, werkt overigens perfect op de samsung , wat ook spijtig is.
Een ander probleem , indien ik programma's open of website , instellingen oid dan komt dit steeds extra bij de lijst die te vinden is rechts naast de homebutton. De lijst is ideaal om snel te kunnen switchen tussen programma's en bijv internet . Echter indien een programma niet meer gebruikt word blijft deze open staan en word de eerst overzichtelijke lijst steeds langer en onoverzichtelijker. Ik mis, of zou graag willen weten hoe je de programma's die je niet gebruikt makkelijk kan afsluiten en uit dit overzicht kan verwijderen . Misschien is dit mogelijk , zoja wil graag weten hoe dit moet.
Dit bericht is langer geworden dan verwacht , maar dit zijn punten die mij bezig houden . Graag ontvang ik op ieder punt een reactie .
Deze
Deze bovenstaande tekst heb ik helaas niet uit kunnen typen aangezien ik de cursor niet meer op de juiste plek kreeg mbv mijn sony tablet .
deze en voorgaande tekst is geschreven met de sony tablet wat behoorlijke moeizaam ging. excuses voor de typfouten,missende hoofdletters en te veel geplaatst spaties voor de komma's en punten , et is onmogelijk om met deze tablet correct hier een bericht te plaatsen .
Mijn plan is om dit forum bij te houden in de hoop ik binnenkort toch weer gelukkig kan zijn met mijn huidige tablet, en hoop ik dat hij straks functioneel is zoals het behoort te zijn.
Punten die ik vergeten ben probeer ik toe te voegen, dus problemen bedoel ik dan.
Zo bedenk ik mij nu, dat ik al vanaf het begin weinig tot niets kan met de afstandbediening mogelijkheden . De tv kreeg ik enkel alleen aan, ging niet gemakkelijk en nergens vond ik hoe dit nu moest ingsteld worden, hetgeen dit zeer moeizaam maakte . Tot op heden kan ik alleen de tv in en uitschakelen , meer functies werken niet. zo ook kan ik geen verbinding maken met de decoder. Dus weer een functie die erg handig kan zijn maar niet gebruikt kan worden . Wel lees ik veel dat men het wel gebruikt , dat kan betekenen dat ik wat fout doe . waar vindt ik informatie over hoe ik deze afstandbediening gebruik en instel?
Alvast bedankt en met vriendelijke groet ,
Michael
En ja hoor , weer een probleem . Koop ik een paar cd's en wil ik deze vervolgens luisteren met koptelefoon op maar zonder een zware laptop op schoot kan dat weer eens niet met de sony tablet ...
Ik kopieer gewoon de muziek mbv een pv naar een sdkaart , en doe deze in de tablet , hij ziet de nummers en kopieert ze vervolgens naar de tablet , maar waar? Ik vindt ze nergens , update de muziek speler wat er alsnog niet voor zorgt dat ik de nieuwe muziek kan vinden en luisteren .
Kortom, ik moet toch de laptop erbij pakken en de sony tablet kan ik onbruikbaar ergens neer leggen .. Functioneel hoor...
Wordt er echt moe van , weinig dat werkt , weinig gebruikersvriendelijkheid , geen bijgeleverde manual, en ook op internet niets van oplossingen te vinden , ja alleen mensen die ook dezelfde problemen hebben . Treurig .
Hoe kan ik hem retour zenden en mijn geld terug krijgen? Ik wil hem niet meer, was ik er maar nooit aan begonnen , een samsung of ipad zou toch een betere keuze zijn geweest 
Kan de oorzaak zijn: onkunde!!!
suc6
ps. we weten onderhand het wel hoedat je over je tablet denkt.