annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

muziek afspelen op ps3

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
oljacob19
Nieuw

muziek afspelen op ps3

Hallo Mensen,

Ik ben op zoek naar informatie over het streamen dan wel throwing muziek,films of foto's van mijn tablet s naar bijvoorbeeld de ps3.

tot nu toe eindig ik met een hele bult apps op mijn tablet en ze doen allemaal het zelfde. Ik kan wel met de ps3 de bestanden afspelen uit de tablet, dus met de ps3 controler bladeren en afspelen uit de tablet, maar ik kan niet vanaf de tablet een file selecteren en die vervolgens naar de ps3 afspelen.

Mijn vraag is of er iemand is die mij kan uitleggen hoe ik dit instel,

de volgende apps heb ik al geprobeerd, twonky, 2player,mediaserver,doubletwist,skifta en Imedia-share, en tot nu toe geen bevredigend resultaat verdorie.

Groet Olaf

Message was edited by: -Tycho-

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
breedBenR
Lid

van tablet naar ps3 over je wifi heb je dlna server app voor nodig, installeren uit de Google play store. er zijn diverse aanbieders.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
breedBenR
Lid

welke ps3 heb je? het eerste of het latere model?

Het latere model zou bij mijn weten moeten werken met de UPNPlay App

oljacob19
Nieuw

hallo breedbenr,

cech 3004a is het model (staat onder op)

tot nu toe heb ik het verhaal een beetje laten liggen. maar als er ideeen zijn ben ik benieuwd .

tevens wat ik ondertussen wel heb gemerkt is dat ik met de ps3 wel files kan afspelen uit de tablet, maar niet rechtstreeks van de tablet naar ps3 of dergelijke. hmmmm.:smileysilly:

Message was edited by: oljacob19

breedBenR
Lid

van tablet naar ps3 over je wifi heb je dlna server app voor nodig, installeren uit de Google play store. er zijn diverse aanbieders.