Deel jouw ervaring!
Geachte forumleden,
Sinds een paar dagen heb ik nu de Sony Tablet S tot mijn beschikking.
Na het uitpakken, gelijk in de oplader gestopt. Viel me al gelijk 1 ding op. Als je die 2 snoeren met elkaar connect, dan lijkt het net ofdat de andere snoer er nog verder in moet. Zou ik in de toekomst passend maken zodat mensen kunnen zien wanneer de 2 snoeren goed inelkaar zitten. Want je ziet nu ook geen verschil tussen boven en onder.
Toen ik hem opstarte en alles ging installeren vroeg hij gelijk om een update , oke mooi. Maar dan moet hij weer aan de oplader. Oke dacht ik, hij is 99% waarom moet hij dan perse op de oplader. maarja hij moet er wel in. anders kan je gewoon niet verder met de update. xD
Nu het volgende. Ik heb al enige jaren ervaring met Sony.( psp en PS3 ) En tot mijn verbazing is het ook hier weer.
De tegen de pers vertelde informatie komt WEER niet naar Nederland.
Mijn PSP wacht niet meer op de Comic Store. zoals in U.K. Helaas is de stekker al uit de Comic Store gehaald, maar dan nog.
Weer werkt er iets niet. Terwijl dat ALLLANG het geval moet zijn.
Sorry hoor, mare Sony. WAKKER WORDEN!.
Ik weet dat jullie het druk hebben gehad rondom het organiseren van de PSVita reclames, maar:
Zou u ons ook gewoon de Account Manager app in het Nederlands kunnen uitbrengen. Hoe moeilijk is het? Oke er zal wel een paar dagen in moeten worden geinvesteerd, maar ik ben ervan overtuigd dat 75% van de Sony Tablet gebruikers dit probleem een stuikelblok vind!
Verder is het een TOP Tablet. mare fix nu nog die kleine puntjes en iedereen is te vreden!
Mvg,
janjan1717