annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waarom ik als oud-Minolta fan voor Sony blijf kiezen

profile.country.NL.title
EMCsony
Lid

Waarom ik als oud-Minolta fan voor Sony blijf kiezen

Minolta naar Sony naar de Top

 

Als Minolta fan, immers zij hebben in de hele fotografiewereld de standaard gezet met hun M7000 camera, heb ik in de loop der jaren altijd de ontwikkelingen bij Sony gevolgd. En Sony heeft mij daarin niet teleurgesteld.

 

De van Minolta overgenomen ingenieurs hebben alle ruimte gekregen hun innovatieve concepten uit te werken tot een portfolio, die zijn weerga niet kent. De concurrentie loopt daar hijgend achter aan.

 

Inmiddels neemt Sony nu ook gedurfde stappen in de wereld van smartphones als camera's waar je ook mee kan bellen. Getuige hun nieuwste paradeparadepaardje de Xperia1Mark2, geïnspireerd door de ingenieurs van de Alpha 9 series.

 

Deze ontwikkelingen blijven niet ongemerkt. Inmiddels dringen deze veranderingen in het fotografie wereldje ook door in de journalistiek. Vanouds een bolwerk voor Nikon en Canon.

 

Het marketingbeleid van Sony is overigens ietwat rommelig, gezien het feit dat bepaalde basisvoorzieningen in de camera's niet altijd overal aanwezig zijn. Ergo elke camera van Sony dient tenminste te zijn toegerust met zaken als NCF, WiFi, Bluetooth en GPS.

 

Bijgaande een link naar een zeer lezenswaardig artikel in de Volkskrant over de ontwikkelingen bij Sony. Een aanrader voor eenieder die zijn fotografiehobby een warm hart toedraagt.

 

https://www.volkskrant.nl/wetenschap/hoe-sony-zich-op-de-markt-voor-dure-camera-s-naar-de-top-vocht~...

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor het delen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!