Deel jouw ervaring!
Beste,
ik heb een VAIO VGN-P21Z gekocht met WIN Vista home ,heb nu WIN 7pro geinstalleerd.
Volgende problemen doen zich nog voor:
-Kan geen verbinding opzetten met mijn SIM card,WWAN 3G netwerk!!! , moeten er nog drivers geinstalleerd worden en waar vind ik die , kan ze nergens vinden !!en hoe wordt die verbinding opgezet?
-Kan met de trackball geen enter meer geven,cursor werkt normaal ,kon onder Vita wel enteren met de trackball .
Many thanks, Paul Wuyts
Dag Paul,
Ik heb een oplossing gevonden voor een VHN-P19WN, maar wellicht werk dit ook op jouw machine.
Voor de trackball heb ik (nog) geen werkende oplossing. Ook hier heb je de juiste driver(s) nodig.
Gr, Jan