annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

WWAN 3G

profile.country.nl_BE.title
franspaul
Bezoeker

WWAN 3G

Beste,

ik heb een VAIO VGN-P21Z gekocht met WIN Vista home ,heb nu WIN 7pro geinstalleerd.

Volgende problemen doen zich nog voor:

-Kan geen verbinding opzetten met mijn SIM card,WWAN 3G netwerk!!! , moeten er nog drivers geinstalleerd worden en waar vind ik die , kan ze nergens vinden !!en hoe wordt die verbinding opgezet?

-Kan met de trackball geen enter meer geven,cursor werkt normaal ,kon onder Vita wel enteren met de trackball .

Many thanks, Paul Wuyts

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
jtedejon
Bezoeker

Dag Paul,

Ik heb een oplossing gevonden voor een VHN-P19WN, maar wellicht werk dit ook op jouw machine.

http://blogs.technet.com/teammb/archive/2009/09/23/my-mobile-broadband-card-with-my-sony-vaio-vhn-p1...

Voor de trackball heb ik (nog) geen werkende oplossing. Ook hier heb je de juiste driver(s) nodig.

Gr, Jan