Even voorstellen mijn naam is Wil en heb sinds augustus een Vaio-notebook VPCF12S1E series.
Met een intel-core I7 processor.
De Vaio doet het goed, alleen de processor is altijd voor 20% ingebruik ook al doe ik helemaal niets.
Dit ligt volgens taakbeheer aan VpmLM.exe, die 12.5% van de cpu gebruikt.
Het programma is van sony en stuurt Vaio care en dergelijke aan.
Heb al gezocht of ik het kan instellen maar ik kan niets vinden..
Heeft iemand hier ervaring mee?
Laat maar horen
Alvast bedankt
Wil