annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VAIO aansluiten op 3D TV?

profile.country.nl_NL.title
joostbos
Nieuw

VAIO aansluiten op 3D TV?

Hallo,

Ik heb sinds kort een 3D TV (van Samsung, sorry :smileygrin:) en zou die graag willen koppelen aan mijn Vaio via de HDMI aansluiting, zodat ik 3D content van internet kan bekijken op mijn TV.

Ik heb een Vaio vpceb1c5e, met daarin een grafische kaart van ATI, Radeon HD5650. Volgens de ATI website ondersteunt die kaart de koppeling met 3D displays, met uiteraard een sterretje dat je de goede drivers en een 3D-capable display met bril moet hebben. Ik heb de meest recente drivers geïnstalleerd, dus volgens mij zou het moeten kunnen.

Maar vooralsnog lukt het niet.De TV herkent het 3D signaal niet (tenminste, de interlaced versie niet; voor een side-by-side film werkt het wel als ik de TV handmatig instel op side-by-side 3D, maar niet alle content is in side-by-side formaat). Ik zie ook in de instellingen dat de hoogste frequentie die ik kan kiezen voor de externe monitor is 60Hz, dat is niet genoeg voor 3D.

Is er een manier waarop dit wel kan? Ondersteunt de grafische kaart, of het moederbord HDMI 1.4? Zo nee, weet iemand of dat binnenkort komt (als dat tenminste alleen maar een softwarematige update is)?

Bedankt,

Joost

Tags (4)
0 ANTWOORDEN 0