annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Use PMB as default image viewer?

profile.country.nl_NL.title
Duncankrebbers
Bezoeker

Use PMB as default image viewer?

I like the PMB on my Vaio-notebook, and would like to use it as default image viewer, so that when I click a file in Windows Explorer, it opens in PMB. Is that possible?

I've tried opening an image with some of the .exe's that seemed logical in the PBM-folder, but none of them seem to work. Browser.exe is as close as it gets, which just opens PMB in the home screen, but doesn't show the photo I clicked.

Hopefully there's a way out!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.en_GB.title
-frank-
Bezoeker

Hallo Duncankrebber,

Welkom op het nederlandstalige Sony vraag- en antwoord forum. :slight_smile:

Gelieve hier in het nederlands te posten, dan blijft alles voor iedereen duidelijk. Als je liever in het engels discussieert, kan dat op de engelstalige forums. Klik hierboven naast het vlaggetje en dan kom je er zo terecht. Maar uiteraard ben je hier meer dan welkom! :slight_smile:

Om andere gebruikers een kans te geven op jouw vraag te antwoorden, zet ik hier even een vertaling neer:

Duncankrebber vraagt:

Ik hou van PMB op mijn Vaio-notebook, en zou het graag willen gebruiken als standaard image viewer, zodat als ik klik op een bestand in Windows Verkenner, het geopend wordt in PMB. Is dat mogelijk?

Ik heb geprobeerd een afbeelding te openen met een aantal .exe's die logisch leken in de PBM-map, maar geen van hen lijkt te werken. Browser.exe kwam in de buurt, maar die opent alleen PMB in het startscherm, en toont niet de foto waarop ik heb geklikt.

Hopelijk is er een oplossing!

Veel succes!

profile.country.nl_NL.title
Duncankrebbers
Bezoeker

Sorry frank, ik was in de veronderstelling dat het forum in het engels was. Bedankt voor je vertaling.

Ik ben inderdaad op zoek naar een manier om de PMB media browser als standaardprogramma te gebruiken voor het openen van foto's en misschien ook video's. Het lijkt met geen enkele van de .exe's uit de PMB-map te werken.

Is de enige optie dan echt om via het hoofdscherm van PMB de media op te zoeken? Dat lijkt me een beetje dubbel werk namelijk.