annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony VIAO gecrashed

profile.country.nl_NL.title
thedc1
Bezoeker

Sony VIAO gecrashed

Heb mijn Sony VIAO begin oktober 2010 gekocht bij de Mediamarkt te Middelburg. Heb hem de laatste drie en een halve maand intensief gebruikt (studeer in Singapore), en ben geen grote problemen, tot vorige week. HIj liep al een paar dagen traag en schokkerig, en het opstartproces duurde steeds langer (3-20 minuten). Woensdagochtend kapte hij er definitief mee.

Of hij zegt dat er geen besturingssysteem kan worden gevonden, meteen na het opstarten (nog voor ik de kans krijg om op F8 te drukken voor het systeemherstelscherm)

Of hij gaat wel verder, maar loopt vast wanneer ik naar het scherm ga met de blauw-achtige achtergrond met figuurtjes. Het maakt niet uit welke optie ik kies bij het systeemherstelscherm, veilige modus, ook maar iets, hij loopt altijd vast.

Gelijk naar de Sony support centre gegaan, en gister kwamen ze met het bericht dat mijn harddrive kapot is. Ben altijd gigantisch voorzichtig geweest met dat ding, geen vreemde dingen gedaan, en toch geeft ie het op na minder dan 4 maanden... Resultaat; waarschijnlijk al mijn data/foto's van de laatste vakanties kwijt, en een

waardevolle les rijker om overal, vooral foto's, minstens 5 backups van te maken. Krijg met een beetje geluk mijn VIAO, een clean install over een week terug, zonder kosten (na een hoop gezeur bij de klantenservice, dat wel).

Vroeg me af, zijn er nog andere mensen die hetzelfde is overkomen, of heb ik gewoon vette pech? Dacht dat ik een product met een redelijke kwaliteit had gekocht, en niet dat hij het zo snel op zou geven... Wat ik in ieder geval weet, voor mij geen VIAO meer volgende keer...

0 ANTWOORDEN 0