Deel jouw ervaring!
Hoi,
Heb een nieuwe schijf. Het werkt allemaal wel, maar heb veel problemen met de drivers voor het beeldscherm. Zelfs nieuwe gedownload van sony maar helaas.
Wie kan mij helpen aan de recover cd-s van de vaio VGN-F211E?
Groet, Toon