Hallo,
Ik heb een problemen met mijn laptop.
Sinds anderhalve maand ongeveer krijg ik steeds foutmeldingen dat amd blabla bla niet reageert of hersteld is.
Dat irriteerde me al mateloos, dan maar een herstel wat waarschijnlijk zou helpen.
Het leek even te helpen probleem is dus nog steeds aanwezig en erger.
Het scherm blijft gewoon zwart je ziet het niet eens veranderen wanneer je de laptop aanzet.
De geluide (de fan die harder/zachter gaat) die hij normaal maakt om op te starten zijn aanwezig of die helemaal opstart geen idee vanwege het zwarte scherm.
Gaat dit weer een jarenplan worden om dat ding op te sturen en te laten fixen door sony?
Mijn eindwerk staat erop, en zo kan ik dus helemaal opnieuw beginnen waar ik geen zin in heb.
Iemand misschien een oplossing?