annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Mobile internet (proximus) Sim-kaart

profile.country.nl_BE.title
tomy_janssens
Nieuw

Mobile internet (proximus) Sim-kaart

Goedendag allemaal,

Ik heb een probleem met mijn "Mobile Internet" van Proximus.

Heb onlangs een sim-kaart aangekocht en deze in de voorziene ligplaats gestoken, achter de batterij.

Maar spijtig genoeg doet mijn laptop niets, hij reageert dus totaal niet op de sim-kaart.

Heb wel de laptop geupgrade van Vista naar Windows 7 profeesionel 64-bits, type is VGN-Z41WD.

Heeft iemand hetzelfde probleem ermee?

Zoja, is er dan ook een oplossig ervoor?

Tomy

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Beste Tomy,

het toestel reageert niet als je er een SIM-kaartje in plaatst. Als je een verbinding via het GSM-netwerk wil opzetten, dien je eerst de SIM-kaart erin te plaatsen en dan een stukje software op te starten waarin je de parameters van het netwerk dient te vermelden (sommige SIM-kaarten worden automatisch uitgelezen, maar ben niet zeker dat dit bij alle Proximus-SIM's het geval is en/of het de juiste parameters zijn). Ik heb zelf een Z21 geupgrade naar 7, en vanop de VAIO-Link website heb ik Globetrotter Connect gedownload waarmee ik een verbinding via de Option-module kan opzetten.

Hopelijk heb je iets aan deze uitleg, als je andere vragen hebt, laat gerust iets weten.

Gr

Gorecki

profile.country.nl_BE.title
tomy_janssens
Nieuw

Alvast bedankt.

Maar spijtig genoeg is het probleem nog niet opgelost.

Heb geprobeerd alles te verwijderen of te herstellen maar krijg telkens dat setup geannuleerd is.

Het programma "One Click" is dan nog in een taal waar ik niets kan vanuit maken.

Gisteren heb ik het een paar minuten aan werk gekregen, de ontvangst van proximus was perfect.

Maar buiten dat was er niets, dus nog altijd geen internet verbinding.

En nu werkt het niet meer?

Tomy