Deel jouw ervaring!
KAn windows live messenger niet starten, alles al geprobeerd. maar krijg steeds dezelfde foutmelding
Hi Leon,
Ik had dit probleem en na uren lezen online vond ik de oplossing, die voor mij werkte!
Waarschijnlijk heb je 2 firewalls, net als ik en dit is de reden waarom het inloggen niet lukt.
Ik heb toen de firewall van Windows even uitgezet en kon weer inloggen bij Messenger. Na het inloggen kan je de Windows firewall gewoon weer activeren.
Ik heb trouwens na format C een probleem: mijn computer blijft te langzaam, zodat het verzenden van emails veel te lang duurt, ik het contact met de server verlies en eindeloos bezig ben om een email te versturen.
Heb jij hier een oplossing voor?
Groetjes.
Peggy