annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Laptop Accu

profile.country.nl_NL.title
eddie21
Bezoeker

Laptop Accu

Hi,

Ik heb een VAIO VGN-FE41M. De accu van mijn laptop loopt heel snel leeg en ik wil een nieuwe gaan kopen. Ik heb op internet verschillende soorten accu's gevonden, allemaal originele Sony accu's. De capaciteit van mijn huidige accu is 4400 mAh en mijn vraag is ik heb een aantal accu's gevonden waarvan de capaciteit 6200 mAh is of hoger, kan ik die gebruiken op mijn laptop of kan het een soort conflict veroorzaken waardoor mijn laptop niet goed zal functioneren. Ik probeerde op internet hierover wat info te vinden, maar zonder succes. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik wil namelijk een accu met een hogere capaciteit om wat langer met mijn laptop te kunnen werken zonder stroom! Alvast bedankt

Groeten,

Eddie

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo Eddie,

persoonlijk koop ik batterijen enkel rechtstreeks van Sony (VAIO-Link, SonyStyle, Sony Centers) en niet van een andere verkoper. Ik ben graag zeker over de origine van het materiaal, zeker als je weet wat er met batterijen kan misgaan en wat de gevolgen kunnen zijn. Ik zou even contact opnemen (via welke weg dan ook) met je lokale Sony verdeler/verkoper en checken welke batterij zij in voorraad hebben en eventueel een batterij met hoge capaciteit kunnen leveren.

Gorecki