Deel jouw ervaring!
De herstel drie dvd's krijg ik niet gemaakt bij mijn VPCEB2E4E notebook. Ik kom niet verder als de eerste dvd, bij de tweede dvd krijg ik foutcode 705 en moet ik het nogmaals proberen om het systeem opnieuw op te starten. Het programma begint dan weer van voren af aan, dus weer bij eerste dvd.
Updates heb ik laten uitvoeren. Hoe krijg ik de herstel dvd's gemaakt?
Hoi esperiena,
check even welke versie van Recovery Center je gebruikt. Vergelijk dit even met de versienummers die je kan vinden bij de updates op VAIO-Link.com .
Welke schijfjes gebruik je trouwens? Het is absoluut aan te raden van goede kwaliteit-media te gebruiken, deze schijfjes wil je echt niet stuk zien gaan.
Gorecki