Heeft iemand ervaring met problemen met elektromagnetisch storing, de draadloosLAN functie staat op off, krijg zodra ik het on zet en de usb stick voor draadloos LAN eruit haal gaat hij weer OFF en is het afhankelijk van de USB stick, dit komt omdat ik per abuis een programma heb geinstalleerd met bluetooth waardoor er een elektr. storing is ontstaan. Het bluetooth progr. heb ik daarna verwijderd, maar of het daadwerkelijk is verwijderd, daar twijfel ik aan. Wat te doen?