annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony RX10V

profile.country.NL.title
Ria-B.
Nieuw

Sony RX10V

De nieuwe RX is uit !!

Met grote enthousiasme heb ik de lancering van de nieuwe Sony RX10 V bekeken .
Een fantastische stap voorwaarts voor een cameralijn die onder een zeer trouwe en actieve groep fotografen in Nederland enorm geliefd is.

Juist vanwege de lancering van dit nieuwe model wil ik graag iemand onder uw aandacht brengen die al jarenlang,  dé belangrijkste ambassadeur is voor de RX10-V in Nederland: Ruud Zonneveld, in de community beter bekend als Fritsie Duikelaar.

Als er in Nederland één persoon is die de RX10-IV door en door kent, dan is hij het.
Ruud is de drijvende kracht achter het onafhankelijke kennisplatform  .
Zijn inzet voor Sony-gebruikers is uniek:

• Persoonlijke educatie: Ik ben met een groepje mensen met hem mee geweest voor een workshop
  • Kennisdeling: Zijn website is voor honderden Nederlandse fotografen de absolute handleiding en bijbel voor het maximale resultaat met Sony-apparatuur.
  • Community-waarde: Hij is het levende bewijs van de klanttevredenheid en merkloyaliteit die Sony groot maken.

Nu de Sony RX10 V op de markt komt, staan veel fotografen voor de keuze om de overstap te maken.
Er is niemand in Nederland die beter de nuances, verbeteringen en praktijkvoordelen tussen de RX10 IV en de nieuwe RX10 V kan demonstreren en uitleggen aan de achterban dan Ruud.

Namens een grote groep dankbare Sony-gebruikers wil ik Sony Benelux dan ook met klem vragen om Ruud Zonneveld (Fritsie Duikelaar) te betrekken bij het introductie- en testprogramma van de Sony RX10 V.
Geef hem de kans om als een van de eersten een testmodel te beoordelen; zijn review en expertise zullen voor honderden potentiële kopers de doorslag geven.
Heel eerlijk , ik overweeg de andere camera te kopen maaaaar alleen als ik van Ruud hoor dat het echt een verschil maakt !!
Deze man vertrouw ik volkomen wat zijn kennis betreft ,

U kunt zijn werk en impact bekijken op rx10m4.nl.
En ook op Facebook is hij actief
https://www.facebook.com/groups/2227753414266669
k hoop van harte dat Sony Benelux dit warme community-initiatief omarmt.

Met vriendelijke groet,

Ria Buis 

0 ANTWOORDEN 0